Zonnewarmte Position Paper van Holland Solar gepubliceerd

Geplaatst op:

In het Klimaatakkoord is afgesproken dat we in hoog tempo de gebouwde omgeving aardgasvrij maken. Met deze grote ambitie breekt een nieuwe periode vol met kansen voor de toepassing van zonnewarmte aan. Om deze kansen optimaal te benutten heeft Holland Solar een position paper geschreven. Hierin beschrijven we concrete beleidskeuzes die genomen kunnen worden zodat zonnewarmte optimaal als oplossing wordt benut voor het aardgasvrij maken van de gebouwde omgeving. Het volledige position paper is hier te vinden.

De komende periode gaat Holland Solar in samenwerking met haar leden aan de slag om deze beleidskeuzes realiteit te laten worden. Heeft u vragen over deze beleidskeuzes, tips of wil u graag samenwerken om zonnewarmte zo goed mogelijk in de markt te zetten? Neem dan contact op met Nold Jaeger.

Sluit je nu aan bij al die andere bedrijven in de Nederlandse zonne-energiesector en word lid van Holland Solar!